Chiara did exactly what I wanted and I'm really satisfied with my cut :) I will definitely come back!
Styling door chiara•Vrouwen knippen
Cristina•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
M'n haar voelt weer fris en gezond! Fijne knipbeurt.
Styling door chiara•Vrouwen knippen
Jente•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super geholpen ben er blij mee en kelly is een super leukr meid neemt de tijd. En is eerlijk wat wel en niet kan.
Styling door Kelly•
Vrouwen knippenToon alles…
Rosita•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar is prima geknipt door een vriendelijke kapster. Alleen vind ik wel dat voor iedere klant een schone kapmantel gebruikt mag worden, vooral in deze tijd.