Chris geeft je een zeer geruststellend gevoel, super leuk persoon! Luistert goed naar je wensen. Thank you again
Styling door Chris•Balayage
Salma•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Dit was mijn derde keer bij Chris in de salon. Wat een fantastische hairstylist is hij! Het is zo fijn dat hij echt de tijd neemt en goed luistert naar m’n wensen. Ook geeft hij heel eerlijk en goed advies. Ik ben ZO blij met jou Chris! You’re the best! Tot snel.
Styling door Chris•Vrouwen knippen
Neelinke•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Geweldig resultaat. Dank!
Styling door Chris•
Kleuren - volledigToon alles…
Ava•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Top salon weinig kappers zoals Chris zeer tevreden klantvriendelijk en het resultaat is prachtig