Wat een top salon. Chris is erg vriendelijk, netjes, vakbekwaam en geeft top advies. Ik kwam binnen als a “girl who needed a haircut real bad” an liep weg als Andrelonmodel. Geen grap. Top kapper. 🙌🏻
Styling door Chris•Vrouwen knippen
Sara•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing. Go. You won’t be disappointed.
Styling door Chris•Vrouwen knippen
Alexandra•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Chris heeft het vak zo in zijn vingers. Elke keer weer is mijn haar fantastisch gekleurd en geknipt.
Styling door Chris•
Kleuren - volledigToon alles…
Monique•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom weer prachtig uiterlijk.
Styling door Chris•
Kleuren - volledigToon alles…
Antoinette•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
As usual and always, he is soooooo experienced and the result is perfect! Plus he can be funny 🌝