Altijd tevreden ik ga nooit meer naar andere kapper!!!
Styling door Chris•
Highlights - half hoofdToon alles…
Anna Maria•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer prachtig geknipt en geföhnd!
Styling door Chris•Vrouwen knippen
Safia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben altijd enorm blij met Chris. Hij maakt mijn haar altijd prachtig en geeft goede tips voor mijn haar verzorging. En buiten dat is het altijd heel gezellig!
Styling door Chris•Vrouwen knippen
Laura•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top resultaat
Styling door Chris•Highlights - T-section
Claudia•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was mijn eerste ervaring bij hem! Echt geweldig hoe hij mijn haar heeft geknipt en gekleurd!!! Ik kom zeker terug