Ik ben weer helemaal blij met mijn haarkleur. Hij weet precies wat je mooi staat! ♥️
Styling door Chris•Vrouwen knippen
Kaylee•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Net als altijd. Heel tevreden!
Styling door Chris•Vrouwen knippen
BB•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn geholpen door Chris!
Over een paar weken ga ik terug.
Een echte aanrader!
Styling door Chris•Kleuren - volledig
Esther•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben ontzettend te spreken over mijn behandeling. Mijn kleur is erg mooi en natuurlijk geworden en mijn haar is goed geknipt. Chris is zeker niet van het halve werk en dat zie je in het resultaat. De volgende dag kreeg ik zelfs complimenten over mijn haar van mensen die ik niet kende!
Styling door Chris•
Highlights - half hoofdToon alles…
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Flink stuk van m'n haar af en dankzij Chris zit het weer een heel stuk vrolijker!