Je gaat met minder haar de deur uit, maar met meer vreugde!
Adam •bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfecto ♥️♥️♥️
Michelle•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
In 1 woord: top! Een nieuwe klant erbij...
Jeroen•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik vind het altijd iedere keer weer een groot feest hoe met veel passie mijn haar wordt gedaan. Een grote 10 verdient linsey en krijg altijd complimenten over hoe goed mijn haar gekleurd en geknipt is.
Mireille•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
ik vond de afspraak super! Ben weer heel goed geknipt.