Al jaren lang kom ik bij Linsey. Aangezien ik alleen geknipt wil worden door de beste hous zij het al jaren vol. Het is een top kapster. Als je een goeie kapper hebt ziet niemand dat je bij de kapper geweest bent. :-)
Paul•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd heerlijk en gezellig bij linsey, met ook nog eens een prachtige coupe als resultaat. Fijnste kapper van amsterdam!
Anne•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd super blij met Linsey haar knipkunsten!
Sanne•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Lieve Lins je weet altijd weer iets moois te maken van mijn haar. Fijne vrouw, meedenkend, talent, goede gesprekken en een prachtige salon wat voelt als thuis. Ik ga nooit meer vreemd!
Florine •meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben superblij met mijn nieuwe hair-do! Het is precies hoe ik het wilde.