Linsey is hartstikke aardig en knipt heel goed ben blij met ( haar ) .
😃
Boaz•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met mijn nieuwe kapsel en weer perfect geknipt!
Bastienne
Bastienne •meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel tevreden!
Jaime•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Linsey heeft zoals altijd mijn haren weer super geknipt! Ze neemt goed de tijd en denkt mee over wat past bij mijn haar en gezicht. En ook belangrijk: het is altijd ontspannen en gezellig.