Hele fijne behandeling gehad van Jolanda. Ze luisterde goed naar mijn wensen, gaf goed advies en mijn haar is mooi geknipt
Styling door Yolanda
Lisanne•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd zit mijn haar weer fantastisch door Makay
Styling door Makay
Elodie•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldige ervaring. Ben zo blij mee voor mij geen andere kapper meer!
Styling door Zoe
Tammy•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellige kapsalon waar een klein team van deskundige kapsters hard werken voor een mooi resultaat. Ik sta iedere keer weer verbaasd over mijn mooie krullenbos als ik daar geweest ben.