Ik kom hier nu voor de 2e keer en ik ben echt super blij dat k hier terecht ben gekomen. Ik had een angst om te knippen vanwege ervaringen in het verleden maar Makaay heeft mij vanaf het begin enorm op mijn gemak gesteld en ze weet echt waar ze het over heeft. Ik heb mijn vaste kapster en kapsalon gevonden!
Styling door Makay
Deborah•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben altijd blij als ik hier ben geweest, maakt niet uit wie mijn haar doet!