Ik ga met een mooi kapsel en mooie wenkbrauwen het nieuwe jaar in!
Ria•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was heel blij dat ik zelfs op zondag voor de kerst terecht kon en het zat weer prima, het model zit er weer goed in, ik ben heel ij met Makay. Ze doet precies wat je vraagt.