Zoals altijd weer helemaal blij. Al jaaaaren mijn favoriete kapper!!
Styling door Makay
Miriam•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super, deze keer geholpen door Tara. Het maakt niet uit door wie je je haar laat knippen, zijn allemaal geweldig. Daarnaast ook heel blij met de waterspuit, die ik in ochtend gebruik voor mijn krullen.
Styling door Tara
Chris•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toppers hier. Kundig in hun werk en heel goed met jonge kinderen! Wordt vaste klant voor mijn bede jongens.
Styling door Zoe
Thiago•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Tara was super aardig en ik ben heel blij met mijn haar😁😁