Goed advies en heel mooi resultaat. Ze maakt echt een plan met je en ik ben zeer tevreden weer de deur uit gegaan!
Styling door Makay
Sylvana•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Lovely service and great nails!
Behandeling door Zoe
Adrian•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijne sfeer in de salon, iedereen staat altijd open voor een gezellig praatje. Ik verlaat de salon altijd met heel mooi en vooral goed geknipt haar. Er word heel goed naar je wensen geluisterd.
Styling door Yolanda
Isabel•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goeie prijs-kwaliteitverhouding en aardig personeel. Salon ziet er schoon uit en aan alles is gedacht. K voelde me heel comfortabel en op me gemak