ze spreek van tevoren eerst wat het beter bij jou past. sympathiek personeel
Styling door Yolanda
Loes•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel blij met Makay. Zij luistert altijd goed naar mijn wensen en geeft goede tips voor de dagelijkse verzorging van krullend haar.
Zij is erg professioneel en in haar salon is al het personeel vriendelijk en gastvrij.
Styling door Makay
Melanie•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt!
Styling door Yolanda
Brenda•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Na jarenlang niet bij een kapper te zijn geweest, nu helemaal tevreden over de behandeling en hoe ik geknipt ben.