De salon is super, ik word altijd prima geholpen en vindt de massagestoel tijdens het wassen, echt heerlijk. Mijn haar wordt altijd naar mn zin gedaan de kapsters luisteren goed naar wat je wil, echt een pluspunt
Styling door Tara
Jetty•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontzettend goed advies gekregen en heel mooi resultaat, hier heb je het vertrouwen dat je passend en mooi behandeld word.
Styling door Makay
Ansomij•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Deskundig advies, attent personeel en leuke sfeer! Een echte aanrader!
Styling door Makay
Milena•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Very friendly staff and a welcoming atmosphere.
My curly hair is 1000% better thanks to Yolanda and the rest of the team. I would highly recommend and I will be going back!