appreciated very much the careful haircut and styling!
Styling door Makay
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor krullen knippen en stylen ben je hier aan het goede adres !
Styling door Makay
Yvonne•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wonderful experience and wonderful haircut!
Styling door Tara
Dmitriy•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Niet mijn eerste keer bij Hair I Care, wel eerste keer bij Tara.
Bij Hair I Care zit je gewoon goed als je krullend haar hebt. punt. Heb nog niet eerder gehad dat ik "verknipt" de deur uit ga, ze luisteren naar wat je wil, en zorgen ervoor dat je elke keer weer helemaal blij en mooi geknipt & gestyled de deur uit gaat. Heerlijk!