Ik was onwijs nerveus om weer naar de kapper te gaan omdat ik 3 jaar niet was geweest, maar ik ben zo blij met het resultaat en de ervaring. 😊
Ik zal zeker nog een keer terugkomen…eerder dan 3 jaar. 😅
Styling door Tara
Sonya•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Wauw wat een mooie nagels. Ze lijken wel echt! Super Dun echt super mooi😍. Zoë werkt heel netjes en is erg precies. Jullie zijn toppers
Behandeling door Zoe
Sharon•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
The salon is neat and clean. The people are nice and considerate.