Ben zeer tevreden ze helpen en adviseren je heel goed. Een fijne kapper om te komen. Meiden zijn gewoon toppers.
Styling door Yolanda
Valeria•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn om hier mijn haar weer te knippen!
Ze zijn allemaal super aardig en er hangt een goede sfeer in de salon.
Kom hier zeker weer terug!
Styling door Tara
Romy•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke kapsters die daar werken en ik ben echt gek op de massagestoel bij de wasbak 😍
Het is ondertussen de tweede keer dat ik bij Makay ben geweest en ik ben altijd tevreden met het eindresultaat, want ze doet echt wat je wil en vraagt! Tot volgende keer