Makay weet niet alleen heel goed wat je bos krullen nodig heeft ze is daarnaast ook heel vriendelijk en gezellig. Ik zit altijd met veel plezier bij haar in de stoel en vertrouw haar volledig met mijn bos krullen!
Styling door Makay
Dominique•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Tara’s been great. Bubbly, kind and professional
Styling door Tara
Cristina Torres•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is altijd een cadeau om naar de afspraak te gaan. Met een goed gevoel en mooi haar vertrek ik dan weer.
Styling door Tara
Simone•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
I had a very nice experience at the salon. Will come back again in the future!