Ik was hier voor het eerst maar zeker niet voor het laatst. Vakkundige kapster, prettige sfeer.helemaal goed!
Styling door buket•Vrouwen knippen
Anne Marie•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Perfect! Ik kreeg precies de kleur die ik wilde. Mijn haar werd goed verzorgd en de sfeer in de salon was prettig. Ook werd er eerlijk gecommuniceerd en advies gegeven. Ik ga hier zeker vaker terugkomen!
Kleuren - volledig
Anouk•4 maanden geleden
Geverifieerde review
It went for eyebrow threading, it was perfect, Humeyra was very careful and paid a lot of attention on my own eyebrows shape and how they would look the best. I will be back for sure.