Als ik zeg dat mijn pony korter, dan heb ik graag dat ie korter geknipt wordt. Ik knip al 5 jaar af en aan een pony maar het feit dat m’n haar dun is, is nog nooit een reden geweest voor iemand om te weigeren hem zo kort te knippen dat ik normaal uit m’n ogen kan kijken. sowieso niet heel netjes om 20x te herhalen dat mijn haar dun is. Het kan nog veel dunner.
Styling door Hakan•Vrouwen knippen
Birgit•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Highlights weer super mooi gezet en geknipt! Humeyra geeft eerlijk professioneel advies en is super lief! Fijn en schone salon!
Styling door Humeyra•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Lisanne•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel mooi geknipt en geföhnd voor een goede prijs!
Styling door Hakan•Vrouwen knippen
Ottilie•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Heb de salon tevreden verlaten. Normaal voel ik me nooit prettig in een kapsalon maar Humeyra is echt een schat, kijkt goed naar wat je wil en denkt mee.
Styling door Humeyra•Vrouwen knippen
Liz•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg prettige ervaring gehad. Mijn wenkbrauwen zijn perfect gekleurd.
Behandeling door Humeyra•Wimpers en/of wenkbrauwen verven