Ik had een geweldige ervaring bij jullie. Humeyra was uiterst attent, vriendelijk en deskundig. De tijd vloog voorbij dankzij de leuke en interessante gesprekken. Ook ben ik er blij met mijn nieuwe kapsel. Humeyra Is mijn nieuwe vaste kapster!
Styling door Humeyra•Vrouwen knippen
Ella•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd geknipt door Eda. Ze nam echt de tijd voor mij. Professioneel, vriendelijk en attent. Ik ben erg blij met hoe mijn haar is geknipt en ik kom graag terug.
Vrouwen knippen
Laura•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Top service en een schone salon. Ik kom hier zeker terug
Vrouwen knippenToon alles…
widia•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne en betaalbare salon! Ze denken goed mee en adviseren.
Vrouwen knippen
Isabel•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Hakan heeft mijn haren weer heel mooi geknipt en droog geföhnd. Ik ben heel tevreden over deze kapper. Vriendelijke mensen!