Super fijne salon met kundige kapster Eda! Mijn haar zit perfect!
Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Got a great haircut from Hakan. He was gentle and made sure he understood what I wanted even though we had a bit of a language barrier. This was easily resolved by making a phone call to the boss.
Styling door Hakan•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Absolutely gorgeous results! And he's such a perfectionist, honestly could trust him with closed eyes. Beautiful. Thanks for the lovely experience!
Styling door Hakan•
Highlights - half hoofdToon alles…
Gabriela•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede salon!
Wenkbrauwen - threaden
Lieke•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk ontvangen en goed geholpen. Ik kom er graag