This place is such a good find because you can get a quality haircut for a good price!
Styling door Hakan•Vrouwen knippen
Leah•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt door Eda. Ze vroeg uitvoerig hoe ik het geknipt wilde hebben
Vrouwen knippen
G.Oldewelt•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel professioneel
Styling door Hakan•
Vrouwen knippenToon alles…
Anoniem•bijna 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Grote klasse! Ik was na mijn verhuizing erg op zoek en had al vijf salons in de buurt geprobeerd maar kreeg telkens net niet het resultaat waar ik aan gewend was. Telkens was of de shape of de kleur of de service ‘off’. Hier waren alle drie perfect. Zo blij mee!