Ik kom nu al een paar jaar bij Hairboss, voor knippen en kleuren. Er heerst altijd een heerlijke rustige sfeer en het personeel is ontzettend gastvrij. Ik ga altijd tevreden de deur uit.
Vrouwen knippen
Carin•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Perfect zoals altijd
Behandeling door Humeyra•Wenkbrauwen - threaden
Nora•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Ben nog nooit zo tevreden bij een kapper weggegaan
Styling door Hakan•Vrouwen knippen
Hellen•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon, was mijn tweede keer hier. Humeyra luistert goed naar wat je wil en geeft goed advies. Prachtig geknipt!
Styling door Humeyra•Vrouwen knippen
Dot•6 maanden geleden
Geverifieerde review
De beste ervaring hier gehad van alle salons die ik heb geprobeerd!