Fantastische knip en verf beurt. Echt met veel kunde en talent geknipt en een prachtige balayage! Ik kan deze salon aan iedereen aanraden!
Vrouwen knippenToon alles…
Anne•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Super goede kappers die weten wat ze doen, niet duur en geven goed advies
super dat je ook gelijk je wenkbrauwen kunt laten doen
Vrouwen knippenToon alles…
Anoniem•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuke salon, goed geknipt!
Styling door Humeyra•Vrouwen knippen
Charley•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
The salon itself is amazing and the hairdressers are super welcoming and experienced.
I was very happy with the result of the blow-dry since I was having a civil wedding that day! I recommend this salon 100% and I´m definitely coming back :)