Ik kom al geruime tijd bij deze salon, en zeer tevreden over Hakan en Hümeyra, maar voor het eerst ben ik behandeld door Buket, wat een geweldige jonge dame! Ik ben heel goed geïnformeerd voor we aan de slag zijn gegaan, ze heeft gouden handen en is vlot aan het werk. Kom zeker terug, ook bij Buket!
Styling door buket•Vrouwen knippen
Talem•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Goede prijs-kwaliteitverhouding. Hakan knipt goed en luistert naar je wensen. Hij checkt tussendoor of het is wat je wil. Ik ben blij met mijn haar 🙂
Styling door Hakan•Vrouwen knippen
Babette•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd tevreden tot de volgende keer!
Styling door buket•Vrouwen knippen
Delina•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel mooi geföhnd, het bleef de hele kerst goed zitten!