2de afspraak was ook weer goed, 3de staat gepland.
Wilmer•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben onzettend lang niet bij de kapper geweest. Maar Barbara zorgde ervoor dat ik weer durf. Mooi plan gemaakt om mijn haar volledig te veranderen. Tot snel.
Caitlin•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellig, leuk geholpen! Met een heerlijke frisse, heldere, blonde kleur en mooi geknipt model weer de deur uit gegaan 🤩