I went for a quick haircut and was served by Mohammed. He was very professional, made some recommendations based on what I wanted and did the good job of giving me the cut I needed. He also recommended an additional hair care product I needed for future maintenance of my hair which was appreciated.
Styling door Mohammed•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Goeie service ! Ik kom zeker nog een keer terug
Styling door Mohammed•Mannen knippen
Rega Sanyoto•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Mohammed from Syria is a really nice guy and best barber! He just started working for himself in this shop, I would definately recommend to go :)
Styling door Mohammed•Vrouwen knippen
Marieke Hordijk•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijn bezoek. Netjes gewassen, geknipt en gestyled. Exact wat je van een haarsalon kunt verwachten.
Hanneke•meer dan 7 jaar geleden
Perfect geholpen hier in deze nieuwe kapsalon achter de dam. Een leuk team van jonge kappers die je perfect knippen en ook gezellig zijn.
De inrichting en faciliteiten zijn nieuw en maakt het een leuk nieuw adres om vaker heen te gaan.
Dank voor de goede service