Joni heeft mij al meerder keren gekleurd en geknipt en ik ben super blij met het resultaat! Ze heeft echt oog voor wat er bij de vorm van je gezicht en de kleur van je huid past. Ook gebruikt ze speciale producten, waardoor je haar niet uitdroogt en er mooi gezond uit blijft zien na het kleuren!
Styling door Jony•
Kleuren - volledigToon alles…
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Goed geknipt en goede vibe.
Styling door Jony•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt top!
Styling door Jeff•Vrouwen knippen
Daria•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne sfeer. Jony neemt de regie en geeft goed advies! Heel tevreden