Eerlijk en oprecht advies gekregen, ik kom zeker terug.
Styling door Jony•Vrouwen knippen
Danielle•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer goed geholpen door Jorien, mooi geknipt en goede, bruikbare adviezen meegegeven. Ik kom hier zeker nog terug!
Vrouwen knippen
Judit•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer prima geknipt door Jorien, chapeau!
Vrouwen knippen
Hettie•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Jorien is al heel veel jaren mijn vaste kapster. Ze is de enige die mijn haar mag aanraken. :) Super fijn mens, altijd gezellig en ontspannen bij haar.