Super ervaring! Hartstikke gezellig en top geknipt. Ik kom terug!
Styling door Jeff•Vrouwen knippen
Emma•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Superblij met fris hoofd.
Styling door Jony•Vrouwen knippen
Diaan•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastisch!!!! Naast een perfect kapsel, super gezellig!
Styling door Jeff•Mannen knippen
Jeroen•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Na een paar jaar terug van weggeweest, maar dan kom je tot de conclusie dat je haar toch nergens zo goed geknipt wordt als bij Hairmitage. Bedankt weer Jony😘
Styling door Jony•Vrouwen knippen
Sandra•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Super relaxed. Communicatie is key.
Twee dagen na m’n bezoek en m’n haar zit nog steeds fakking goed. Says it all.