Dit was mijn eerste keer bij Hairmitage. Blij met mijn nieuwe coupe en een super gezellig gesprek gehad met Jony. De volgende keer ga ik weer naar deze salon!
Styling door Jony•Vrouwen knippen
Loes•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Jorien is top!
Vrouwen knippen
Cécile•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Top!
Styling door Jeff•Vrouwen knippen
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik ben zeer tevreden met Jeff. Je voelt je super welkom hij onthoudt kleine details. Mijn coupe is hoe ik het wil. Er is geen poespas hier. Er worden je geen extra's aangesmeerd.
Kortom ben blij dat ik deze aak heb gevonden.