Je was geïnteresseerd wat mijn wensen waren omtrent mijn kapsel. Zodat ik met een goed gevoel naar huis ging. En thuis werd er ook zeer positief op gereageerd hoe mijn haren waren. Dankjewel.
Bernie•5 maanden geleden
Geverifieerde review
De eerste keer bij Michelle geweest, voor herhaling vatbaar
Anita•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Heb de afspraak als zeer prettig ervaren, er is goed naar mijn wensen geluisterd. Je nam de tijd. De volgende afspraken staan dan ook al gepland, kom graag bij je terug.