Karim is een goede kapper die ook van een praatje houdt. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed en je krijgt echt waar voor je geld!
Pieter•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom hier nou een paar maanden eindelijk een kapper die supper knipt een goed verhaal heeft en altijd een lekker kopje koffie klaar heeft staan
Al met al een aanrader!
Jaimy•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Top service!
Anthonetta•meer dan 10 jaar geleden
Geverifieerde review
Goeie kapper, goeie service en bovendien hele vriendelijke mensen.