Karim is een goede kapper met oog voor detail. Absoluut een aanrader.
Paul•ongeveer 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Word hier al jaren ontvangen met een lach, een kopje koffie en een praatje. En tegelijk ook nog eens snel en vakkundig geknipt. Meer dan valies for money.
Erich•ongeveer 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Zeer tevreden over mijn bezoek hier. Ik kom hier zeker weer terug. Naast dat Karim verstand heeft van het vak, biedt hij ook goede service en is hij erg vriendelijk en behulpzaam.
Emine•ongeveer 11 jaar geleden
Geverifieerde review
Top service en een aardige en goede kapper. Karim overlegd goed voor hij begint.
Voor herhaling vatbaar
Anoniem•ongeveer 11 jaar geleden
Geverifieerde review
De beste, aardigste en snelste kapper van Amsterdam. Al jaren mijn favoriet.
Groeten Alexander