Mieke's salon is nice and cozy. The atmosphere is relaxing and welcoming. She obviously has a good vision and offered me exactly what I was hoping for - perfect haircut that made my curls visible to their max! She made it light and easy to style. I will definitely come back!
Styling door Mieke•Krullen-knippen
Olena•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
gezellig, warm en knus!
goed advies, mooi resultaat!
Styling door Mieke•Krullen-knippen
yvonne•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Een vriendelijke kapster met kennis van krullen. Altijd gezellig en geeft adviezen als je daarom vraagt.
Styling door Mieke•Krullen-knippen
Vicky•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Super fijne behandeling gehad met mooie producten bij Mieke! En mooi gestyled:)
Styling door Mieke•Toner
Sophie•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Hallo Mieke, de krullen zitten zo mooi, heel mooi model erin geknipt en de kleur die je in mijn van nature blonde haar en nu met grijs erin, gezet hebt is heel mooi. Ben heel tevreden. Ook de haarverzorgingsproducten die je verkoopt zijn prima. Mijn voorkeur gaat uit naar curly girl producten. Evi is ook heerlijk, maar voor mijn haar iets te slap.