Prachtig geknipt en heel mooi geföhnd - mijn haar zit dagen later nog steeds prachtig.
Vrouwen knippen
Willemieke•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne ervaring gehad bij Sakina! In eerste instantie wilde ik highlights. Sakina dacht goed met me mee en adviseerde wat anders, aan de hand van wat bij mij past. Ze keek bijvoorbeeld ook naar hoe vaak ik naar de kapper ga en om ga met uitgroei.
Heel blij met het eindresultaat!
Highlights - heel hoofdToon alles…
Tessa•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar was helemaal
Perfect!!!! Geeft eerlijk en goed advies!
TonerToon alles…
Sanne•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijk attent en deskundig; fijne ervaring! Ook mijn dochter van 9 is enthousiast
Vrouwen knippen
Rosalie•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Na jaren moest ik opzoek naar een nieuwe kapster en kwam via via bij Sakina terecht. Ik wist nog niet goed wat ik met m’n haar wilde doen, maar wilde in ieder geval iets nieuws. Sakina heeft de tijd genomen om verschillende opties met mij te bekijken. Ik ging eerst met het idee om te permanenten, maar dat werd uiteindelijk een balayage behandeling. Super blij met het resultaat en het was ook gewoon heel prettig bij Sakina. Ik heb mijn nieuwe kapster gevonden!