Hele fijne service en heel blij met het resultaat.
Bedankt Sakina!
Vrouwen knippenToon alles…
Deniz•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele goede service
Highlights - heel hoofdToon alles…
Sudevi•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst sinds lange tijd mijn haar laten kleuren. Sakina nam alle tijd om mij advies te geven en stelde me op mijn gemak. Ze heeft duidelijk veel ervaring en gaat zorgvuldig te werk. Ik ben super blij met het resultaat en ga zeker terug!
Kleuren - uitgroeiToon alles…
Roos•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
The best!!!
TonerToon alles…
Cyrelle•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Sakina kwam met een warm welkom! Ze heeft mijn haar super mooi gemaakt, ben super blij!!