Mooie salon met een zeer ervaren, altijd gastvrije Sakina.
TonerToon alles…
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Op aanraden van Sakina de botoxbehandeling gedaan, omdat mijn haar ernstig beschadigd en pluizig was.
Wow!! Na de behandeling is mijn haar super glad en zacht, 100% pluisvrij en in top conditie.
Het resultaat kon tot 4 maanden zichtbaar blijven, maar bij mij was t van (veel) kortere duur; Na bijna 2 maanden is de pluis bijna helemaal terug :(
Het is niet goedkoop, maar… ik heb mn zelfvertrouwen weer terug en dat is t geld zeker waard. Zal de behandeling daarom zeker weer doen! Bedankt!!
Vrouwen - haarverzorgingToon alles…
Marianne•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Top! Tevreden over mijn kapsel. Vakkundig
Mannen knippen
Servet•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Best Keratin treatment and application! Love my cut as always.