Haircut felt a bit rushed. The back of my hair is all one length despite agreeing on layers and I wasn't shown how much length would be cut off before actually cutting it (I would expect this even after agreeing on cutting the ends only). The crown of my head was not completely dry after blowdrying.
There was another client with me in the rather small salon/room the entire time, which in times of corona did not feel very safe.
Appointment started 30 minutes late without explanation or apology.
Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Sakina is een begaafde vakvrouw. Zij verstaat haar vak! Na lang zoeken heb ik Mijn Kapper gevonden!
Vrouwen knippen
anna bishop•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit was mijn 1ste x kleuren en het was heel belangrijk dat het natuurlijk eruit zag en dat heeft sakina gedaan. Super blij met het resultaat. Ze kan met krullen omgaan en echt een leuke meid en een open salon waar iedereen kletst en je je op je gemak voelt. Ik raad het zeker aan! Tnx Sakina
TonerToon alles…
Krystle•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Super happy with the color, Sakina has done an amazing job with my balayage!