In een opwelling en op basis van reviews hier geboekt. Echt heel blij mee, mijn krullen hadden geen model meer en Sakina wist hoe ze deze moest aanpakken. Heel fijn om een kapper te vinden die krullen kan knippen (zijn zeldzaam!) Thanks Sakina, ik kom zeker terug!
Vrouwen knippen
Lotte•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Loved my experience at the salon amd super happy with my hair!
Balayage
Haley•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Sakina is super nice and knowledgeable about curly hair. Staff was also great
Vrouwen knippen
Juliana Paiva•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
My favorite salon in town! Sakina is very friendly and professional. She does magic with my hair!
Föhnen / Stylen
Agata•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben helemaal blij met mijn knipbeurt.
Sakina wist heel duidelijk wat ik wenste en heeft mijn hele lange haren ook lang gehouden met een mooi model er in geknipt.
Sakina is daarbij ook super aardig en professioneel.
Ik ben super tevreden en kom hier graag nog eens terug.