Ik kwam aan bij de salon en had niet verwacht dat ik het precieze resultaat zou krijgen als wat ik liet zien.
Mijn haar is precies geworden wat ik wilde en ben daar echt super blij mee!
Een erg mooie en schone salon.
Ook werd er met een mondkapje gewerkt.
Sakina zelf is een hele lieve aardige kapster! Die gezellig kletst.
Ik kom zeer zeker terug!
TonerToon alles…
Shanna•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Good, Sakina took the time to cut my hair as wished !
Vrouwen knippen
Louise•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastic result!
Toner
Rosa•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Last minute geboekt, gelukkig kon ik terecht. Van onverzorgd naar prachtig gestyled!