Really great stylist! Super friendly and professionally. I would highly recommend.
Kleuren - volledigToon alles…
Molly•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Sakina knipt mijn haar al jaren. Zeker een aanrader.
Jordy•ongeveer 6 jaar geleden
Ik weet nooit zo goed wat ik wil met mijn haar. Sakina geeft goede adviezen en heeft oog voor wat mij staat. Zij heeft mij nu meerdere malen geknipt en geverfd. Ik ben zeer tevreden.
Charlotte•ongeveer 6 jaar geleden
Ik word altijd super goed geknipt. Heel blij mee.
Anoniem•ongeveer 6 jaar geleden
Sakina is een echte professional. Ze geeft goed en eerlijk advies en laat me tijdens het wassen heerlijk ontspannen. Een absolute aanrader!!