Ik ben zeer tevreden met mijn bezoek aan deze kapsalon! Het personeel is vriendelijk en professioneel, en ze nemen echt de tijd om naar je wensen te luisteren. De sfeer is ontspannen en gezellig, en het resultaat was precies zoals ik had gehoopt. Absoluut een aanrader voor wie op zoek is naar een goede knipbeurt!
Styling door Rojan•Mannen knippen
julian•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
I have been satisfied with the provided service - that's why I keep coming back again and again :)
Styling door Rojan•Mannen knippen
Manolis•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top kapper. Hebben mijn zoon en dochter perfect geknipt.
Meisjes knippen
Arno•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd super goed bij Hayestan! ❤️
Styling door Hayestan•Mannen knippen
Jelle•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Snel en fijn gedaan. Heel blij met m’n wenkbrauw kleur ook.