always happy when I come here to get my hair done!
Styling door Olga•Vrouwen knippen
Halima•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne ervaring. Werd goed geluisterd naar wat ik wilde en werd de tijd voor genomen. Kom zeker terug
Styling door Olga•Highlights - half hoofd
Jo•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
The salon is clean and beautifully decorated. Olga is very sweet and attentive. Her attention to detail was great and I left the place with the best haircut I've had in a while.
Styling door Olga•Vrouwen knippen
Lyubomira•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Everything was perfect! Thank you very much
Styling door Rojan•Mannen knippen
Victor•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Thank you, Olga! I really like the haircut you gave me. Cheers!