Warm welcome, cheerful guy who helped my daughter of 4 feel a bit more at ease. Hair was trimmed nicely.
Styling door Goerg•Meisjes knippen
Ariane•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastisch geknipt met heel veel zorg… ik kom zeker terug. Lang niet meer zo tevreden met een kapper geweest 😍
Vrouwen knippen
Nicole•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
It was my the first visit, but I will definitely come back! Nice and friendly staff, cozy atmosphere. And I am absolutely happy with my with my haircut.