Ik werd heel fijn verwelkomd met een espresso, glaasje water en cakeje door de eigenares. Olga is zoals altijd heel zorgvuldig en betrokken. De styling viel niet helemaal goed uit maar dat kon ik met mijn eigen producten thuis herstellen. Dat heeft ze me ook geadviseerd. Ik vind heel fijn dat elke kapper bij Hayestan met zijn cliënt bezig is en niet met elkaar onderling zoals ik bij andere kapper meemaakte.
Styling door Olga•Vrouwen knippen
Myrthe•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Great experience
Styling door Olga•Mannen knippen
Max•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nice haircut
Styling door Rojan•Mannen knippen
Mike•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hayestan is really the best hairdresser I’ve ever had. She managed to make my fine hair looks much thicker!
Styling door Hayestan•Vrouwen knippen
Nhi•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Really happy with my haircut 😍, supper friendly & attentive staff also! Recommend 100/10!