Haar geknipt door Haystan en dat was perfect altijd naar je wens luisteren en wat zal bij me goed staat. en ook highlight door Olga die was ook geweldig echt zorgzaam en rustig! Natuurlijk het resultaat naar mijn wens ik ben blij dat ik elke keer daar ga voor mijn haar met een rustgevoel dat ik bij goeie handen zal zijn! Dank jullie wel dames 💙
Styling door Hayestan•Vrouwen knippen
Ines•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke medewerker en snel en mooi gedaan! Goede ervaringen met deze salon.
Behandeling door Rojan•Wenkbrauwen - threaden
Cheyenne•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Always a pleasure to go to Hayestan’s salon. She’s very professional in everything any her team is exceptional. Highly recommended!