Gabi was so amazing! Super sweet and very careful to listen to my wishes. She was very detailed oriented and made sure there wasnt a hair out of place. Will be back soon!•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
uitstekend geknipt en geverfd!
Highlights - heel hoofd
Fenna•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Both Gabi (hair) and Rojan (eyebrows) were very nice and did a great job! I recommend them!
Vrouwen knippenToon alles…
Katryna•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Perfect haircut and welcoming atmosphere
Styling door Olga•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn haar is heel mooi geknipt en geverfd, en voelt weer gezond aan. Hayestan heeft me op deskundige wijze aangeraden hoe ik mijn haar kan onderhouden. Superfijne ervaring en haar team is perfect samen te werken